İnstagram Bir Günde 900 Takipçi Hilesi


Herkese merhabalar, bugün sizlere kendi kullandığım 10 adet takipçi hile sitesini vereceğim ben bir günde 947 takipçi kastım ama düzgüncene yapabilmeniz için 1 gün içerisinde yarım saatte bir, 2 saatte bir tüm sitelere girip 10 sitedende hileyi yapmanız gerekmekte yoksa fazla yapamazsınız eğer ugrasırsanız 1 günde 1250 takipçi bile yapabilirsiniz o sizin uğraşınıza kalmış..
 Bende Başkalarını Takip Ediyorum Ne Yapmam Gerek?
Ben iki gündür yapıyorum bu hileyi sadece 4 kişiyi takip ettim onlarıda geri takipten çıktım tabiki.. Eğer başkalarını takip etmek istemiyorsanız her hileyi yaptığınızda şifrenizi değiştirmeniz gerektmektedir. Bu hesabınızın çalınmaması içinde bir önlem olabilir.



 İnstagram Hesabım Çalınır Mı?
Ben 2 3 gündür yapıyorum hileyi benim takipçi sayım 5000’lerde arkadaşlar herhangi bir çalınma işlemi olmadı çalamazlarda zaten, eğer hileyi her yaptıktan sonra şifrenizi değiştirirseniz hiçbir sorun olmayacaktır. Aşağıda vereceğim siteler bana ait değildir.
 Geçelim Hile Sitelerine;
Bütün hile sitelerinin linklerini aşağıda verdim arkadaşlar hepsini teker teker yaparsanız eğer her siteyi yaparsanız aşağıdaki bir günde en az 500 takipçi kazanacaksınız.
1-Site İçin Buraya Tıkla2 Saatte Bir 100 Kredi Kazanabilirsiniz.
2-Site İçin Buraya Tıkla; 1 Saatte Bir 25 Kredi Kazanabilirsiniz.
3-Site İçin Buraya Tıkla; 1 Saatte Bir 100 Kredi Kazanabilirsiniz.
4-Site İçin Buraya Tıkla; 30 Dakikada Bir 20 Kredi Kazanabilirsiniz.
5-Site İçin Buraya Tıkla; 30 Dakikada Bir 55 Kredi Kazanabilirsiniz.
6-Site İçin Buraya Tıkla; 30 Dakikada Bir 50 Kredi Kazanabilirsiniz.
7-Site İçin Buraya Tıkla; 1 Saatte Bir 100 Kredi Kazanabilirsiniz.
8-Site İçin Buraya Tıkla; 2 Saatte Bir 100 Kredi Kazanabilirsiniz.
Google Plus ile Paylaş

Kısaca: Unknown

Panelde şablon düzenle deyip, bu satırı aratarak buraya kısaca hakkımda yazısı yazabilirsiniz.

1 yorum: